بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟ پرونده قاچاق یک میلیون و ۷۱۶ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای بر روی میز تعزیرات خراسان‌رضوی دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور
سرخط خبرها

برخورد قاطع با پزشک سودجو در مشهد | گرانفروشی ۹۶ میلیارد ریالی کارگاه شن شویی در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۰۰۸۶۴
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
برخورد قاطع با پزشک سودجو در مشهد | گرانفروشی ۹۶ میلیارد ریالی کارگاه شن شویی در خراسان رضوی
برخوردی قاطع با پزشک سودجومدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از محکومیت پزشک متخصص گوش حلق و بینی بیش از ۱۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید مرتضی مدنی گفت: پرونده پزشک جراح متخصص گوش و حلق و بینی به اتهام دریافت وجه اضافه بر تعرفه‌های مصوب در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک و با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی و نظریه کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمان اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر درج تخلف در پرونده پزشکی متخلف را به میزان ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدنی گفت: بازرسان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بازرسی از یک کلینیک جراحی گوش و حلق و بینی با مشاهده تخلف، این پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کارگاه شن شویی به اتهام گرانفروشی به پرداخت ۹۶ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد

 سید مرتضی مدنی همچنین در ین باره گفت: پرونده کارگاه شن شویی به اتهام گرانفروشی ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن شن و ماسه به ارزش ۹ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده اتهام گرانفروشی را محرز و متخلف را به پرداخت ۹۶ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال جزای نقدی و ممهور کردن پروانه به مهر اول محکوم کرد.

به گفته مدنی، شعبه همچنین به دلیل صادر نکردن صورتحساب، متهم را به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت به همراه نماینده تعزیرات حکومتی در بازرسی از کارگاه شن شویی گزارش تخلف گرانفروشی را در محل تنظیم و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

تعزیر شرکت متخلف در تعزیرات حکومتی مشهد 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از محکومیت ۲۷۲ میلیارد ریالی شرکت تخم مرغ به اتهام گرانفروشی تخم مرغ و جوجه یکروزه گوشتی  خبر داد.  
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان، سید مرتضی مدنی گفت: پرونده گرانفروشی شرکت تخم مرغ به ارزش ۱۳۶ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد رسیدگی شد.  

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده اتهام گرانفروشی را محرز اعلام و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر تخلف اول مدیرعامل شرکت را به میزان ۲۷۲ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.  

سید مرتضی مدنی گفت: بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت بهمراه نماینده تعزیرات حکومتی در گشت مشترک بازرسی از شرکت تولید کننده تخم مرغ و مرغ گوشتی، فرم گزارش گرانفروشی را تنظیم و برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کردند.  

محکومیت بیش از ۴۶ میلیارد ریالی یک شرکت هواپیمایی به اتهام گرانفروشی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از محکومیت بیش از ۴۶ میلیارد ریالی یک شرکت هواپیمایی به اتهام گرانفروشی خبر داد و افزود: پرونده تخلف یک شرکت هواپیمایی به اتهام گرانفروشی در صدور ۴۸۰ عدد بلیط هواپیما به ارزش یک میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.  

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام گرانفروشی را محرز اعلام و علاوه بر نصب پارچه تخلف بر سر در واحد به مدت ۱۰ روز، مدیرعامل شرکت را به میزان ۴۶ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.  

به گفته مدنی، سایت شرکت متخلف، خرید بلیط برای مسافران ایرانی را غیر ممکن و فقط برای اتباع با قیمت بالاتر امکان دریافت بلیط را ایجاد کرده بود.  
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی و اداره صمت از شرکت‌های هواپیمایی، این تخلف کشف و پرونده آن در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد..

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->